
Harry Winston (Гаррі Вінстон) — американська компанія з виробництва люксових ювелірних виробів, вишуканих годинників.
Історія створення бренду Harry Winston (Гаррі Вінстон)
Компанія Harry Winston відома на весь світ. Вона займається випуском ювелірних виробів та годинників. Продукція, що виробляється, вже встигла отримати безліч нагород і визнання міжнародного рівня. І це зовсім не дивує, адже над створенням кожної деталі працюють справжні професіонали своєї справи.
Фірма має досить цікаву та багату історію. Вона розпочинається з 1890 року. Того року людина на ім’я Джейкоб Вінстон відчинила двері свого першого магазину з ювелірними прикрасами. Розташовувався він неподалік Манхеттена. Тоді ж у Джейкоба народився син Гаррі. Цікаво, що батьки хлопчика були емігрантами з України, які мешкали у Нью-Йорку. З дитинства юний Гаррі відрізнявся від решти дітей неймовірним талантом. Він міг точно відрізнити справжній дорогоцінний камінь від підробленого. Хлопчику дуже подобалося допомагати своєму батькові, працювати з коштовностями та займатися їх продажем.
Коли Гаррі було лише 12, він уже зміг самостійно заробити 800 доларів. Він продовжував заробляти і в 1925 вже зміг придбати ювелірну колекцію вартістю 1 млн. грн.
1932 року Гаррі відкрив свою майстерню. Він купував прикраси, які на той момент уже вийшли з моди, переробляв їх відповідно до нової моди. Приблизно через 10 років його продукція почала користуватися неймовірним попитом серед людей, які належать до тогочасної верхівки суспільства, зірок кіно. Завдяки цьому невелика майстерня стає великою компанією, яка вийшла за межі країни. Продукція почала продаватися у французькій столиці, Женеві та інших містах. Фірма здобула загальноєвропейське визнання.
Гаррі Вінстон був удостоєний титулу «Король діамантів». Все тому, що протягом цілих 70 років він займався створенням справжніх творів ювелірного мистецтва, використовуючи цей камінь. Йому вдалося розробити кілька нових способів ограновування, створити багато красивих оправ.
Ідея виробництва рельєфних прикрас та винахід невагомої оправи належать саме цій людині. Йому вдавалося створити унікальний дизайн прикрас, які вирізнялися високою якістю. Гаррі добре вмів підкреслювати за допомогою оригінальної оправи всю красу дорогоцінного каменю всередині неї.
Проте незабаром Гаррі передав свою справу старшому синові Рональду. Сталося це 1989 року. Рональд відкрив свій бутік, у якому можна було придбати ювелірний годинник, виконаний вручну. Відразу одна з перших моделей Signature дуже сподобалася багатьом покупцям. Перша випущена колекція отримала назву The Ultimate Timepiece. Над розробкою годинника фірми працювали тільки найкращі годинники, яким вдалося поєднати повністю продуманий дизайн з дуже якісними механізмами. Це і стало причиною, через яку бренд став дуже популярним.
Рональд виявився дуже талановитим дизайнером і до того ж міг гідно оцінити кожен кольоровий діамант. Він став дуже відомим ще й тому, що розробив свої власні способи обробки дорогоцінного каміння та металів. Але Рональд мав постійні розбіжності зі своїм молодшим братом Брюсом. Через це контрольний пакет акцій купила канадська компанія Aber Diamond, яка спеціалізується на видобуванні алмазів. Пізніше вона перейменувала бренд. Нова назва звучала Diamond Corp.
Незважаючи на такі обставини, вироби, які виготовляє компанія, такі ж якісні. Для кожної окремої прикраси ретельно підбирають тільки найякісніші камені. Майстри створюють чудові огранювання. Дизайнери дуже ретельно, до деталей продумують вид виробу. Тому й коштує продукція від цього бренду досить дорого.
Годинник, що випускається, не відстає від ювелірних прикрас. Над ними працюють з не меншою старанністю та ретельністю. Кожна модель по-своєму унікальна та неповторна, оскільки створюється повністю вручну. Якість кожного окремого годинника нітрохи не поступається швейцарському (De Bethune та інші імениті марки).
Колекції
За весь час свого існування бренд випустив чимало різних колекцій. Одна з найпопулярніших – це колекція Opus. У її рамках був представлений годинник. Але для їх створення був розроблений спеціальний проект, який передбачав створення цього годинника протягом року. У годиннику була реалізована одна дуже цікава ідея. Вони були хронометр-резонатор. Їхня особливість полягала в тому, що вони були оснащені турбінним, а також п’ятиденним запасом ходу. Загалом таких моделей випустили лише 18.
Над створенням цієї колекції працював Франсуа-Поль Журн. Ця людина була одним із найкращих майстрів годинної справи. В іншу модель із цієї колекції було поміщено дуже складний механізм. Зовні модель нагадувала ті, які випускали у 70-х роках. Вони були обладнані спеціальною кнопкою. При натисканні на неї екран із плоского перетворювався на рельєфний, але всього на 5 секунд. За такий короткий час можна побачити на екрані час. Годинник був показаний великим шрифтом, а хвилини — меншим і трохи правіше.
Ще одна колекція мала назву Ocean. Особливістю випущених моделей стала здатність годинника відображати час на глибині 100 метрів під водою.
Лінійка годинника Harry Winston Biretrosecond здивувала публіку не лише швейцарським механізмом високої складності з секундною індикацією, а й цінністю з ювелірної точки зору. Для її випуску було використано безліч діамантів дуже якісної обробки.
Справжніми творами ювелірного мистецтва можна назвати моделі багатьох лінійок. Наприклад, моделі з колекції Avenue виглядають майже як золоті прикраси. Їх дизайн відрізняється вигнутим корпусом та трохи незвичайним браслетом. А годинник Harry Winston Semira практично повністю посипаний діамантами: не тільки корпус, а й сам ремінець. Для виробництва цієї лінійки використано багато білого золота.
2012 року бренд випустив колекцію, яка дуже здивувала любителів рідкісних екземплярів. Годинник виконаний досить унікальним чином. Задня кришка являє собою прозорий сапфір, а сам годинник схожий на очеретяну гілку або зріз кедра.
Через рік компанія представила ще одну колекцію Histoire de Tourbillon. Вона складалася лише з 20 виробів. Вони були виготовлені з білого золота. Цікаво те, що годинник складається з 683 окремих частин.
Джерело ves4i.com.ua

