Народження бренду Chopard

chopardЮвелірні прикраси Chopard — це взірець уточненого європейського стилю, що втілює в собі гармонійне поєднання швейцарського шику та німецького мінімалізму. Не дивно, що вироби цієї марки можуть дозволити лише представники вищого суспільства.

Народження бренду Chopard відбулося в 1860 році, коли молодий і нікому невідомий Луї-Улісс Шопар відкрив у швейцарській глибинці майстерню з виготовлення надточного кишенькового годинника. Старанність та любов до своєї справи дозволили юному Шопару стати популярним та затребуваним, навіть сам Микола ІІ придбав годинник Шопард LUC. А точність його виробів була настільки відомою, що деякий час компанія Chopard забезпечувала хронометром та годинником працівників Швейцарської залізничної компанії.

На початку ХХ століття кишеньковий годинник почав втрачати свою популярність, тому вже тоді знаменитому швейцарському годинникареві довелося шукати нові рішення, щоб врятувати компанію від краху. Тому до високих характеристик своїх виробів він додав вишуканий дизайн, так вперше з’явився годинник, інструктований діамантами. Новий годинник з діамантами настільки сподобався європейським поціновувачам ювелірних прикрас та бізнесменам, що їхня популярність не згасла і донині. Цікаво, але лише через 70 років компанія Chopard відкриває майстерню та магазин у самій Женеві.

Незважаючи на колосальну популярність годинника Chopard справжній розквіт бренду відбувається в середині ХХ століття, з 1963 року, коли компанію набуває німецький ювелір і годинникар Карл Шойфель. Саме з цього моменту на європейському ринку з’являються ювелірні вироби Chopard, які миттєво підкорюють жіночі та чоловічі серця своєю красою та стилем. Підвіски, браслети та кулони підкреслюють неповторність та індивідуальність своєї власниці, а також надають їй особливого шарму. А шикарні обручки стають надійним талісманом для молодят на все життя.

За матеріалами goldpantheon.ru

Комментарии к записи Народження бренду Chopard отключены

Filed under Історія, Цікаві факти

Comments are closed.